nuffnang ad

Monday 8 April 2019

Essential oil Audelianaturals


Serba sedikit tentang AUDELIA NATURALS

Founder bagi AUDELIA NATURALS adalah Noorinora. Korang boleh follow beliau di instagram untuk ketahui lebih lanjut. Disebabkan beliau terlalu obsess dengan Essential oil (eo), maka beliau dan juga team r&d telah menghasilkan eo dibawah nama AUDELIA NATURALS.



Apa itu AUDELIA NATURALS?

AUDELIA NATURALS adalah salah satu natural remedies yang berasaskan essential oil dan coconut oil. Produk ini adalah bukan pure concentrated tetapi ia adalah eo yang telah diblend mengikut ratio yang tertentu bergantung kepada kegunaannya. Produk AUDELIA NATURALS adalah daripada certified suppliers di Europe. Raw material yang digunakan juga dari sana. Semua produk AUDELIA NATURALS telah mendapat kelulusan dari KKM.



Kenapa pilih AUDELIA NATURALS?

AUDELIA NATURALS adalah eo yang telah di blend dan di dilute dengan eo tertentu dan mengikut ratio yang betul. Dalam erti kata lain, ia telah memudahkan kita untuk menggunakannya dengan hanya menyapu pada bahagian badan tertentu. Produk AUDELIA NATURALS adalah berbentuk roll on dan saiznya yang kecil memudahkan untuk dibawa kemana-mana.



Siapa yang boleh gunakan AUDELIA NATURALS?

AUDELIA NATURALS eo adalah selamat untuk digunakan oleh bayi sejak lahir.  Ia juga boleh diguna oleh orang dewasa. Mummy’s rescue kit untuk kanak-kanak dan adult wellness kit hanya untuk orang dewasa. Walaubagaimanapun, bayi dan kanak-kanak haruslah melakukan skin patch test terlebih dahulu untuk mengelakkan sebarang alahan terjadi.



Produk AUDELIA NATURALS


  1.  Mummy’s rescue kit
  2. Adult wellness kit
  3. Love potion
  4. Go germs buster spray
  5. Bug away spray



Mummy’s rescue kit





  • BEDTIME calming sleeping oil (Litsea/rocky mountain oil, basil oil, eucalyptol, lavender & bergamot oil, coconut oil). Helps to fall asleep faster and longer, can alleviate stress and anxiety, gorgeous scent as a perfume or air freshener, leaves you energized in the morning.


  • IMMUNITY immune booster (Frankincense oil, Coconut oil) Natural ways to boost and support immune system, strengthen the immune system by proliferating white blood cells, kills patogens and virus around, keeps body from being sick.


  • SNIFFLES congestion relief (orange oil, lemon oil, peppermint oil, eucalyptus oil, coconut oil) Helps keep respiratory tract clear, instant relief from congestion and pain associated with congestion, making mucus thinner to easier expel, reducing cold and flu symptoms.

  • TUMMY soothing tummy oil (eucalyptus oil, lavender oil, peppermint oil, coconut oil) Helping indigestion process, effective for relieving discomfort caused by gas, colic and constipation, relaxes baby’s abdominal and soothes baby, improved lymph and blood circulation and gastrointestinal function.



Adult wellness kit





  • WONDER congestion relief oil (orange oil, lemon oil, peppermint oil, eucalyptus) 
           Help relieve flu, cough and sinus.

  • PEACE rest and sleep oil (lavender oil, geranium, clary, citrus)
          To help if you have insomnia or have difficulty to sleep at night.

  • TRANQUILITY stress and anxiety oil (Mandarin, chamomile, ylang ylang, patchouli, vertiver) 
          To help with stress and anxiety.

  • SPIRIT headache and tension relief oil (peppermint oil, eucalyptus oil, bay, copaiba)
          Help with migraine or headache.





Untuk pembelian atau sebarang pertanyaan boleh follow dan like page fb  Audelianaturals

No comments:

Post a Comment